Nová exportní značka a motto Turecka


Sdružení tureckých exportérů (TIM) v roce 2014 představilo v rámci inovované strategie podpory tureckého obchodu novou exportní značku turecka a logo, které bude nově použito na vyvážené zboží. Cílem značky a loga „Turkey Discover the potential“ určené k propagaci Turecka je podpora vývozu a posílení vnímání tureckého zboží v zahraničí.

Turkey Discover the potential LogoSlogan „Objevte potenciál“ je nejenom nové motto, ale má také pobídnut okolní svět k příchodu do Turecka – přijďte a objevte potenciál Turecka. Počínaje dneškem je v plánu používat nové logo na vyváženém zboží místo označení „Vyrobeno v Turecku“. Díky tomu logu všichni lidé na světě pochopí, že výrobek pochází z Turecka. Tento záměr podporuje použitý slogan a grafické zpodobnění. Turecko jako země je připraveno být také unikátní značkou.

Logo CzechmadeV České republice domácí výrobky podporuje značka CZECH MADE. Tato značka je však oproti nové turecké značce zaměřena spíše na domácího spotřebitele. Značka CZECH MADE byla v roce 2002 jako jedna z prvních přijata do vládou ČR garantovaného Programu Česká kvalita. Propagaci českého zboží v zahraničí narušuje záměr České exportní banky a slovenské Eximbanky oživit značku Made in Czechoslovakia.

Objevte potenciál Turecka s ČeskoTurecko

ČeskoTurecko od roku 2013 pomáhá českým firmám obchodovat s Tureckem. Podporuje zejména export českých výrobků do Turecka a expanzi českých firem na turecký trh. ČeskoTurecko poskytujeme profesionální poradenské služby v široké řadě oblastí zaměřené zejména na zprostředkování kontaktů a obchodu v Turecku, nalezení tureckého distributora nebo obchodního partnera, zpracování průzkumu tureckého trhu a sektorových analýz a další. Všechny profesionální poradenské služby ČeskoTurecko najdete zde.

Pokud chcete objevit potenciál Turecka a příležitosti na tureckém trhu, neváhejte se kdykoliv obrátit na ČeskoTurecko na info@ceskoturecko.cz nebo telefonicky na +420 736 177 368.