
Nová exportní značka a motto Turecka
Sdružení tureckých exportérů (TIM) v roce 2014 představilo v rámci inovované strategie podpory tureckého obchodu novou exportní značku turecka a logo, které bude nově použito na vyvážené zboží. Cílem značky a loga „Turkey Discover the potential“ určené k propagaci Turecka je podpora vývozu a posílení vnímání tureckého zboží v zahraničí.
Slogan „Objevte potenciál“ je nejenom nové motto, ale má také pobídnut okolní svět k příchodu do Turecka – přijďte a objevte potenciál Turecka. Počínaje dneškem je v plánu používat nové logo na vyváženém zboží místo označení „Vyrobeno v Turecku“. Díky tomu logu všichni lidé na světě pochopí, že výrobek pochází z Turecka. Tento záměr podporuje použitý slogan a grafické zpodobnění. Turecko jako země je připraveno být také unikátní značkou.
V České republice domácí výrobky podporuje značka CZECH MADE. Tato značka je však oproti nové turecké značce zaměřena spíše na domácího spotřebitele. Značka CZECH MADE byla v roce 2002 jako jedna z prvních přijata do vládou ČR garantovaného Programu Česká kvalita. Propagaci českého zboží v zahraničí narušuje záměr České exportní banky a slovenské Eximbanky oživit značku Made in Czechoslovakia.
Objevte potenciál Turecka s ČeskoTurecko
ČeskoTurecko od roku 2013 pomáhá českým firmám obchodovat s Tureckem. Podporuje zejména export českých výrobků do Turecka a expanzi českých firem na turecký trh. ČeskoTurecko poskytujeme profesionální poradenské služby v široké řadě oblastí zaměřené zejména na zprostředkování kontaktů a obchodu v Turecku, nalezení tureckého distributora nebo obchodního partnera, zpracování průzkumu tureckého trhu a sektorových analýz a další. Všechny profesionální poradenské služby ČeskoTurecko najdete zde.
Pokud chcete objevit potenciál Turecka a příležitosti na tureckém trhu, neváhejte se kdykoliv obrátit na ČeskoTurecko na info@ceskoturecko.cz nebo telefonicky na +420 736 177 368.